Anæstesisygeplejerske Fra Odense

Forside Fora Tilbyd din hjælp Anæstesisygeplejerske Fra Odense

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Sebastian Strange Nielsen

Søger fastansættelse eller længere ansættelsesperioder.

Kort om mine personlige kvalifikationer:
    Da jeg blev uddannet til anæstesisygeplejerske, havde jeg et godt og tæt samarbejde med mine vejledere. Det de alle lagde mærke til, er min evne til at skabe en kontakt til patienter og pårørende, som giver dem tryghed og ro. Jeg er god til at arbejde empatisk og værner om patienternes integritet ud fra deres oplevelse af situationen.
    Kollegialt bidrager jeg til et roligt og åbent arbejdsmiljø og møder interesseret, nysgerrig og glad på arbejde. Mine kollegaer oplever mig som en person man nemt kan arbejde sammen med og som finder løsninger frem for problemer. Rent teknisk arbejder jeg sikkert og struktureret frem mod mit mål og yder grundig og velovervejet sygepleje.
    Siden Marts 2021 har jeg været færdiguddannet. Jeg har fortsat udviklet mit erfaringsgrundlag ud fra de selvsamme værdier som jeg har haft under uddannelsen. Fra september 2021 til nytåret 2022 har jeg desuden vikarieret i Hammerfest, Norge, og har i stort omfang udviklet mine selvstændige kompetencer i vagtlag, hvor jeg har været den eneste anæstesisygeplejerske til stede på Finnmarkssykehuset.
    Jeg er fortsat ansat på OUH, Odense, men har haft orlov i Norge-perioden.

CV:
    Erhvervserfaring ved klinisk anæstesi, OUH, Odense.
    Marts 2021 – Nu Fastansat anæstesisygeplejerske.
    2019 – 2021 Uddannelse til anæstesisygeplejerske

Erhvervserfaring på Infektionsmedicinsk afdeling, OUH, Odense.
    2018 Mentor for nyansat sygeplejerske
    2018 Rutineret sygeplejerske på afdelingens intermediære stue.
    2017 Uddannelse til forflytningsvejleder og herefter udfyldelse af denne rolle på arbejdspladsen.
    Juli 2016 Fastansat sygeplejerske på infektionsmedicinsk afdeling Q1 på Odense Universitetshospital.

Skole og uddannelse til sygeplejerske
    2013 – 2016 Sygeplejerskeuddannelsen, University College Lillebælt i Svendborg
    2008 – 2011 Studentereksamen STX, Nyborg Gymnasium.
    2008 9. Klasse afgangseksamen, Birkhovedskolen i Nyborg.

Hej Sebastian.

Kan du skrive en mail til mig påkristian.skovbro@bonliva.no
    Vedr arbejde i Norge vt vikariat

Hej !
    Jeg tror at mit Norge-vikariat eventyr er ved at være slut for noget tid. Er på min 4. måned i Hammerfest – og har været rigtig glad for det. Men nu skal jeg hjem til Danmark.
    Men tak for din besked! Der er sikkert nogle andre som melder sig 😉

Vil du arbejde på et sygehus i oslo , fra næste uge til 30 januar ?
    Hjerte/lunge afdeling… ikke covid…?

Med et par ture hjem til Dk i perioden…?

Du skal jo ha tilbudet…;-)
    Ja Hammmerfest kan gøre noget ved hjem længsel

Ja, hehe.
    Altså jeg takker for tilbuddet, men ønsker kun at arbejde med anæstesi og kun indenfor Danmark.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.