Jobsøgende basissygeplejerske

Forside Fora Tilbyd din hjælp Jobsøgende basissygeplejerske

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

Mit navn er Simone Schjerning, jeg er årgang 1981 og valgte i 2014 at uddanne mig til sygeplejerske. Oprindeligt er jeg uddannet diplomingeniør i Integreret Design, men valgte at skifte til en karriere til en branche hvor mennesker der står i udfordrende situationer er i fokus. Jeg er stolt af at være sygeplejerske og oplever hver arbejdsdag, at kunne gøre en meningsfuld forskel for mange mennesker.

Mit første år som sygeplejerske arbejdede jeg på lunge-, hjerte- og karintensivt afsnit. Herefter skiftede jeg til en stilling i hjemmesygeplejen og valgte efter et halvt år at skifte til en stilling som sygeplejerskevikar i hjemmesygeplejen. Da jeg forsat arbejder som sygeplejerskevikar, vil jeg kunne starte i en fast stilling så hurtigt som det ønskes.

Jeg søger job på Fyn og forventer som minimum en løn svarende til de lønvilkår, som er beskrevet på denne hjemmeside.

Som fagperson er jeg nysgerrig, dygtig, effektiv samt resultatorienteret. Det har bl.a. vist sig gennem hele mit uddannelsesforløb, hvor jeg har klaret mig flot. Jeg fik min bachelorgrad i 2019 med projektet ”Sygeplejens betydning for respiratorbehandlede patienters oplevelse af deres indlæggelse på en intensivafdeling”. Umiddelbart før det skrev jeg valgfagsopgaven: ””What happened to me?” Intensivpatienters oplevelse af at miste evnen til at tale”. Begge opgaver resulterede i karakteren 12.

Som kollega vil jeg beskrive mig selv som imødekommende, interesseret og hjælpsom. Jeg tror på, at et trygt og godt kollegialt miljø er fundamentet for et veludført arbejde.

Ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte mig.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.