Meget erfaren Akut og Behandlersygeplejerske

Forside Fora Tilbyd din hjælp Meget erfaren Akut og Behandlersygeplejerske

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Henrik Hageland
    Deltager

Her er en meget erfaren Akut og Behandler sygeplejerske, som lige nu udelukkende arbejder som vikar.
    Jeg er 57, har 28 års (og lidt til) sygeplejerske erfaring bag mig.
    Jeg er uddannet Akut og Behandlersygeplejerske i Skadestuen/Modtagelsen.
    Jeg er derudover Master i Sundhedsinformatik.
    Jeg har arbejdet de sidste næsten 8 år på ATC – Traume og Akut Modtagelsen Aalborg.
    Jeg ønsker mig egentlig et fast job, gerne i Aalborg eller i en ca op til 40 kms radius fra Hjallerup i Vendsyssel.
    Tør du undlade at ansætte mig? Jeg forventer selvfølgelig en god løn, med følelige tillæg for min uddannelse både i Akut og Behandler sygeplejen og min masteruddannelse. I følge min sidste lønseddel fra Regionen (oktober måned) fik jeg 5928 i tillæg for Akut og Behandler, for arbejde i Akutafdeling og for lang erfaring. Det må kunne gøres bedre! Min universitetsuddannelse som Master i Sundhedsinformatik gør, at jeg altid er indstillet på at hjælpe med problemstillinger med computere og elektronisk patientjournal etc, men den hjælpsomhed har Regionen ikke villet give løn for, selv da man ønskede, at jeg skulle varetage funktion som IT-konsulent i ATC. Den forventer jeg også bliver honoreret – i Region Hovedstaden finder jeg lønoplysninger om, at sygeplejersker med Masteruddannelse der anvendes klinisk giver et årligt tillæg på 75200 kr – dvs 6266 kr om måneden og det kan jeg godt acceptere, som tillæg til min grundløn for min viden og uddannelse.
    Grundløn: 35500v + feriepenge og pension
    Minimum tillæg til grundløn på 12194 kr
    Altså mindst en månedsløn på 47694 før tillæg af aften, week-end og helligdagsbetaling – så er jeg klar til at blive ansat!! Kom frit med tilbud! Jeg glæder mig allerede!!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.