Superbruger til Sundhedsplatformen

Forside Fora Tilbyd din hjælp Superbruger til Sundhedsplatformen

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

Erfaren superbruger i sundhedsplatformen med erfarring fra projekter med implementering af smartphraser for sygeplejen, der nedbringer tiden brugt på dokumentation og som understøtter kvaliteten ift nyuddannede og nyansatte.

Jeg kan designe phraser med tilpassede dropdown-menuer, samt kode phraser, så der automatisk trækker data fra fx blodprøveresultater eller specifikke felter i Sundhedsplatformens vurderingsskemaer.

Jeg kan også lave tilpasset opsætning af præferencelisterne på afdelings- eller afsnitsniveau.

Her udover bistår jeg gerne med brugertilpasning på individniveau af Sundhedsplatformens brugergrænseflade.

Jeg er certificeret superbruger i både sengeafsnitsmodul, ambulatoriemodul og akutmodul, samt har erfarring med udvikling og klinisk praksis alle tre steder.

Har ligeledes erfarring med at løfte pædagogiske opgaver i form af vejledning af studerende og kompetenceudvikling af ansatte.

Min service tilbydes på konsulentbasis og projektniveau – evt. med fastansættelse på sigt, hvis samarbejdet er givende for begge parter.

Jeg deltager gerne i et indledende afklarede møde, hvis jeg inviteres.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.